Saturday, November 12

mcm ade makne

ya allah...
naseb bek sha ade cakap kat aku...
ity, ingat akhirat...
dose taw nangis psl ko cinta2 orang yang bukan suami kau...
*ajnabi*
hmm..
ye sha!
aku x sedih2 pasal tu da...
aku sedih2 psl family terchenta je...
ingt ceramah aiman azlan...
ye!
saye ingat...
jangan biar kan syaitan tu kacau hati kite!
haih,...
belog yg sepatutnye ni hanya ade puisi,
hari ni aku berkate telus dari hati...
aku bace belog tu.
da x private.
aku paham situasi tu.
aku tahu ape yang dia mahu tu.
aku tahu tu.
ye saye x kan ganggu.
hmm.
die bukan yang halal buat saye rindu.
rindu buat die hanya dosa buat saye.
die bukan yang halal buat aku cinta bagai nak gile.
hanya sakit je nanti bagi ku.
ye.
die ade bile perlu dan pergi bile die rase tak perlu.
aku tahu tu.
cukup.
aku terlalu jujur dan lrus di sini.
moge2 allah menjauh kan aku dari rasa cinta yg haram tu.
moge hati ni hanya berdegup kencang kerana cinta bila halal buat nye.
insya'allah. moge2.

No comments:

Post a Comment