Thursday, November 10

kau akan rasa macam aku (k.a.r.m.a.)

aku....
banyak laman sosial yang aku join,
kadang kala aku terpaksa ber-osom mane nak aku dulukan,
tapi antara banyak-banyak,
aku suka yang itu....

yang mana???

yang biru tu....

kenape???

sebab kau ada kat situ....

tapi.....
kan aku ada kat yang lain-lain jugak....

ye.. tapi bukan untuk aku.....
hanya yang kat situ kau untuk aku...
tapi...
tu dulu....

aku bukan milik mu... 
terima lah!
aku untuk dia dan bukan kau...

aku tahu....
aku faham...
aku cuma luah kan ape yang aku rasa...
harap kau tak marah....
kau sedar tak...
bertapa teruk nye kau...
setiap kali aku kata bye kat situ...
saat tu lah baru kau menjelma...
bukan sekali...
tapi berkali..

ala kau ni....
kebetulan je lah....
jangan lah terasa sangat....

aku perempuan....
bukan sekadar itu...
hatiku kecil..
lahiriah di x-ray...
mungkin besar...
degupan nye juga mungkin kencang....
tapi...
ape yang aku rasa...
hanya kecil, sempit dan sesak...
kau mana tahu...
hati kau besar...
kerana tu, kau mampu memahat seribu nama atasnya...
kan?

ape yang kau kata ni?
kau cuba kata aku buaya?
dari awal kau tahu aku berpunya kan?!

angkuhnya kau....
aku tahu kerana aku selidik...
itu yang kau sedar...
tapi,
kau sedar ke?
saat aku mula-mula kenal kau...
kau nampak hati aku berdegup kencang masa tu?
hati aku kau tak pernah dapat baca...
aku bukan menyalahkan kau...
mungkin kau perlu berhati-hati dengan kata-kata....
kau ada rupa,
manis budi bicara...
mungkin kau biasa bergitu...
tapi untuk berjumpa seperti kau amat sukar..
mungkin kerana itu aku terpaut...
ah lupa kan saja ungkapan aku oke....
kau berbahagialah....

kau ade ape masalah sebenarnya ni....
kau ada masalah dengan aku?

tak...
aku hanya bermasalah dengan hati aku...
jangan kau panggil aku lagi!
teruskan dengan cara kau yang sekarang....
mungkin ni dapat buat aku lupa pada kau....
selamat tinggal...

nanti...
aku rindu kau...

kau maksudkan nya?
terima kasih....
hari hari aku berangan kan kau....

erm...
aku sayang dia...
aku nak bersama dia...
ape pendapat kau....

huh???
baguslah...
aku doakan kau dan dia...
kau bertuah kau tahu...
hargailah dia bila kau miliki dia...
jangan jadi macam aku...
yang di kejar tak dapat..
yang di kendong bertaburan.....

aku bahagia sekarang...

aku juga bahagia...
macam biasa...
aku sentiasa bahagia...
ni kan aku....
aku yang ceria tanpa duka....

*kata hati*
aku tak mampu nak menangis lagi..
aku hanya mampu terima segala seadanya...
kau jangan lah seksa aku lagi....

.....
hey dia! saya sayang dia!
.......

aku akan pergi...
aku rindu kau...
biar aku saja yang tahu...
siapa kau...
biar aku saja yang tahu...
aku akan beralih arah....
kau teruslah dengan bahagia kau...
aku doakan kau bahagia...
aku akan berhenti...
ye disini..
aku akan berhenti....

hey kau!

kau masih ada??
hey...
kau sihat?
kau baik baik saja kan...

...
...
...

kau berdiam kembali....
bye...

hey dia,
hey kamu...
hey anda....

...
aku faham kedudukan aku sekarang....
kita tak mungkin lebih dari itu....
terima kasih untuk kenangan itu...
selamat tinggal.....

ini hanya apa yang hati aku rasa...
apa yang hati aku imiginasikan....
jangan kau bermuram...
jangan kau terasa...
ini hanya sebahgian dari aku yang mendesak...
ini bukan kau, dia, mahupun kamu...


read it if you like it, leave it if you hate it, share it if you love it
and don't forget to leave a comment ^_^ 
haters....
shuh2!!! you're are not allow here! 

No comments:

Post a Comment