Saturday, December 3

ayah



aku rindu ayah...
aku rindu kat mak....
aku tak mampu nak hilang dua hamba Allah ni...
masa kecik -kecik aku pernah doa...
kalau boleh... biar aku yang pergi dulu
sebab aku tak sanggup hilang mereke berdua...
tapi, semua tu di tangan tuhan...
aku tahu tu....
aku tak sabar nak tunggu bulan satu ^^
aku nak balik...
aku mungkin tak manja...
aku mungkin paling tak rapat dengan mak n ayah aku...
tapi...
hati aku tetap kata...
aku sayang dan aku happy melonjak -lonjak bila
mak dan ayah kat depan mata...
ye...
aku selalu gaduh ngan ayah...
sebab ayah kadang - kadang ragu dengan keputusan aku...
tapi aku taw...
ayah buat macam tu sebab dia nak yang terbaik buat aku...
seriously....
i miss my ayah n mak...
:(
bila ada kawan - kawan yang hisap rokok...
aku macam over gila marah dyorg....
sebab aku pernah rasa...
hampir kehilangan ayah aku...
sebab ape? sebab ayah sakit...
sakit yang di sebab kan rokok durjana tu....
mase tu... ramai yang sedih....
berkat doa semorang...
alhamdulillah ayah da sihat... (:
syukur sangat....
dan ape yang buat aku lebih happy bila ayah janji ayah tak mo merokok lagi...
jadi... sila faham...
kawan...
mungkin, kau rase dia atau sape x kisah kau sakit...
tapi ingat lah...
tetap masih ada yang akan menangis,
menadah tangan kat Allah bila kau sakit...
dah lah...
aku nak cite pasal ayah aku...
bukan tentang kau di sini...


haih.... miss this moment....
aku memang selalu gaduh - gaduh, tacing - tacing ngan mereke ni...
tapi.... :)
bile mereke jauh... aku rindu sangat...
and tanpa segan silu aku nak kate...
mereke -mereke yang ade dalam gambar di atas...
i loveeeeeee u forever!!!!!!!!
:)
saye sayang mereke... rindu setengah mati ="(
masih ingat... mase darjah enam dulu...
aku masuk hospital...
angah and along sangat concern...
mak ngan ayah memang tak tido lah...
hmmm.....
sesungguhnye, mereke lah yang ade time aku sakit ="(
then...
bile time aku sedih2 dan tension2...
mereke ni lah yang ada....

:)
tu je lah kot...
aku rindu... rindu... rindu....



):
rindu!

No comments:

Post a Comment