Saturday, May 25

capital A untuk abang

munculmu membunuh ku...
aku pergi bukan kerna benci...
aku pergi bukan kerana curang...
tak...
kita masih ada sayang...
masih ada cinta....
namun takdir tak menyebelahi hubungan kita..
ya!
kerana itu...
aku pergi dan melepaskan mu...
kau?
kau akur...
kau membiarkan pergi ku...
malah,
kau juga memaksa ku untuk pergi...
mungkin kau tak mahu melawan takdir kita...
mungkin itu yang terbaik...
saban hari berlalu...
aku mengenal erti cinta kembali...
ku buka hati untuk insan yang lain...
aku tak lagi meletakkan harapan seperti saat kita bersama...
namun itu semua cukup...
hati ku tenang...
aku bahagia...
kau? aku biarkan pergi....
telah ku hilangkan semua kenangan lalu...
namun kini,
kau tiba tiba muncul...
ku dengar dari sepelusuk...
cinta baru kau gagal...
kau kecundang dan kesorangan...
kini?
kau ingin kembali...
hati aku, ya! terasa perih...
aku tak mampu kembali....
derita yang kau beri akhiran cinta amat aku ingat...
aku memaafkan kau...
tapi tak mungkin aku kembali...
maafkan aku....
jangan datang lagi...
ini yang terakhir dari ku untuk mu...
selamat tinggal kekasih gelap...

p/s : ada hikmah di sebalik pepisahan kita...
ada hikmah di sebalik nekad kau meninggalkan aku..
ada hikmah aku pernah menangis saban hari kerana kau...

No comments:

Post a Comment